Σε έναν τεράστιο από τους πολλούς χώρους της Σχολής Καλών Τεχνών στην Πειραιώς, χθες βράδυ, οι Mi-Ro παρουσίασαν -στο πλαίσιο της AXDW– την collection SS19 , εντυπωσιάζοντας για ακόμη μια φορά όχι μόνο τον κόσμο της μόδας αλλά και φίλους τους από τον επιχειρηματικό και καλλιτεχνικό χώρο. Αναμφισβήτητα, το highlight της επίδειξης -εκτός από τα υπέροχα ρούχα με έμφαση στα 80’ς- ήταν η είσοδος της Ελένης Μενεγάκη, η οποία έκανε μια από τις σπάνιες εμφανίσεις της σε επίδειξη μόδας. Η Ελένη έφθασε on time, με την στενή της συνεργάτιδα, την Τζώρτζια Συναχερή στο πλευρό της και απόλαυσε το show του σχεδιαστικού διδύμου των Δημήτρη Μαστρόκαλου και Γιάννη Ράπτη.
Η απενοχοποιημένη αίγλη της δεκαετίας του ’80 –τονισμένοι ώμοι, ατελείωτα πόδια, αιχμηρά ντεκολτέ, σεξαπίλ υψηλών εντάσεων– είναι το κύριο γνώρισμα της νέας σχεδιαστικής περιπέτειας των MI-RŌ για την Άνοιξη και το Καλοκαίρι του 2019. Όξινα παστέλ και νέον αποχρώσεις, δραματικό –αλλά ποτέ τραγικό– μαύρο, shocking κόκκινο σε ματ και αστραφτερές ματιέρες, αλλά και εκρήξεις από τούλινα βολάν επαναφέρουν στο σήμερα τις ηρωίδες του Guy Bourdin, του Helmut Newton και του Chris Von Wangenheim. H διάθεση είναι σαφής #neverendingglam. Την καλλιτεχνική επιμέλεια ανέλαβε ο Νικόλας Γεωργίου. Στο cocktail party που ακολούθησε, οι καλεσμένοι είχαν την ευκαιρία να απολαύσουν την νέα premium vodka Stoli Gold, που επέλεξε το show των σχεδιαστών για να κάνει την πρώτη εμφάνισή της στο ελληνικό κοινό.

Την Διοργάνωση και την Επικοινωνία ανέλαβαν η AD Communications της Αρετής Ντάρμα-Τσιρώνη (δεξιά) και η Do It For Fun PR της Ζέτα Τσακούμη (αριστερά). Εδώ, με τους σχεδιαστές.
Φωτογραφίες: Studio Panoulis, Papadakispress, NDPphoto