…to drink…

Νέα για τα αγαπημένα σας brands ποτών!

09/03/2021

O Οίκος Μεταξά, το Κτήμα Κυρ-Γιάννη και τα Coffee Island παρουσιάζουν νέα προϊόντα αλλά και ενδιαφέρουσες ενέργειες!

 

Ο Οίκος Μεταξά επαναπροσδιορίζει το ιστορικό έμβλημα του Σαλαμινομάχου μέσω ενός δημιουργικού διαγωνισμού και τη σύγχρονη ματιά των σπουδαστών της ΑΚΤΟ

Δυόμιση χιλιάδες χρόνια μετά την ιστορική μάχη της Σαλαμίνας, το 2020, o Οίκος Μεταξά, συνεργάζεται με τον ΑΚΤΟ και φέρνει στο φως μια νέα δημιουργική αφήγηση, επαναπροσδιορίζοντας το ιστορικό έμβλημα και το συμβολισμό που φέρει στο λογότυπο του. Βλέποντας το ως μια εξαιρετική συγκυρία ο Οίκος Μεταξά δημιούργησε μία πλατφόρμα δημιουργικής έκφρασης, ώστε νέα χαρισματικά ταλέντα να παρουσιάσουν το έργο τους, ενθαρρύνοντας κι επιβραβεύοντας την καλλιτεχνική τους έκφραση. Ένθερμος υποστηρικτής της ομαδικότητας ο Οίκος Μεταξά, συνεργάστηκε με τον AKTO, το μεγαλύτερο εκπαιδευτικό όμιλο Τέχνης, Design & Media στην Ελλάδα, λανσάροντας έναν ιδιαίτερο διαγωνισμό: Σε μία ανοιχτή πρόσκληση, ζήτησε από τους φοιτητές και αποφοίτους της χρονιάς 2020 να προτείνουν τη δική τους ερμηνεία του Σαλαμινομάχου, προσεγγίζοντας το σύμβολο με βάση την ιστορία και τις αξίες που αντιπροσωπεύει, αποτυπώνοντας το δημιουργικά, με τα χαρακτηριστικά και την έμπνευση της δικής τους ματιάς. Τα νεαρά ταλέντα του ΑΚΤΟ χρησιμοποιώντας γραφιστική, illustration, ψηφιακό κολάζ, επεξεργασία εικόνας και χαρακτική παρουσίασαν αυθεντικά, τολμηρά και στοχαστικά έργα.

Οι πέντε νικητές

1ο  βραβείο, Γιώργος Κατσαρέλιας (απόφοιτος graphicdesign) @giorgos_kag:

“Η δημιουργία του έργου εμπνέεται σχεδιαστικά από τον μελανόμορφο ρυθμό (630-500 π.χ), τη ζωγραφική αγγείων που αποδίδει τα εικονιστικά μοτίβα με μαύρο χρώμα πάνω στην ανοιχτόχρωμη επιφάνεια του πηλού στην Αρχαία Ελλάδα. Στόχος μου, να εκμοντερνίσω την αισθητική τους τοποθετώντας την στο σήμερα. Στο πρώτο επίπεδο επικρατεί το στοιχείο του νερού με καμπυλωτά και κυκλικά σχήματα, ένα ψάρι και σχέδια που παραπέμπουν σε κύματα. Στο επόμενο επίπεδο κυριαρχεί η τριήρης με τα κουπιά της και το επιβλητικό της μάτι ενώ κεντρικά έχουμε τον Σαλαμινομάχος σε στιγμή επίθεσης και δεξιά ο προάγγελος της νίκης των Ελλήνων, η κουκουβάγια».

2ο βραβείο, Αιμίλιος Κιλτσίκης (απόφοιτος sketch-comics-cartoon) @aimilioskiltsikis:

3ο βραβείο , Μαρία Γιάννη (απόφοιτος graphicdesign) @maryjohn28:

“Τρία είναι τα βασικά στοιχεία που συνθέτουν το λογότυπο της εταιρείας METAXA, τα οποία αποτέλεσαν και τη βάση της έμπνευσής μου: Ο Σαλαμινομάχος, η τριήρης και το πτηνό της σοφίας, η γλαυξ. Με τη μέθοδο του κολλάζ ανέπτυξα την εικαστική μου πρόταση που παραπέμπει σε ιστορικές μνήμες, εικονογραφώντας μορφές αναγνωρίσιμες και διαχρονικές. «Δανείζομαι» φωτογραφία (λεπτομέρεια) από το μνημείο που αναφέρεται στη ναυμαχία (Σαλαμίνα – Τύμβος , γλύπτης : Αχχιλέας Βασιλείου, 2005). Ο Σαλαμινομάχος απεικονίζεται κατοπτρικά (πάνω – κάτω) και είναι η κυρίαρχη μορφή που μαζί με το σκαρί της τριήρους αποτελεί ένα «σώμα». Ο κύκλος που περιέχει την κουκουβάγια – την οποία δείχνω σε πτήση – δηλώνει τον δρόμο για το μέλλον».

4ο βραβείο, Γιάννης Τουρνόγλου (απόφοιτος graphicdesign) @ytournoglou:

“Επικεντρώθηκα στο να πλάσω μία ιστορία μέσω της εικόνας, η οποία εστιάζει στα στοιχεία του λογοτύπου του οίκου METAXA. Ο Σαλαμινομάχος μπαίνει στο κέντρο της εικόνας, ενώ τα υπόλοιπα στοιχεία (πλοίο, κουκουβάγια), αποκτούν δευτερεύοντα ρόλο στην εικόνα μου”.

5ο βραβείο, Μαρία Καλαμπαλίκα (απόφοιτος sketch-comics-cartoon) @marykalart: – το έργο της είναι στην cover photo.

«Η ιδέα πίσω από το έργο αυτό ήταν να ζωντανέψει το έμβλημα του METAXA ινσταλάσσοντας τη δράση στα στοιχεία του. Έτσι, τα κύματα συντρίβονται στην τριήρη, ο Σαλαμινομάχος βρίσκεται σε κίνηση και οι κουκουβάγιες πετούν στον αέρα. Μία από αυτές επιχειρεί να ξεφύγει από το πλαίσιο του λογότυπου και της ίδιας της σελίδας, πετώντας προς εμάς, πάνω από το λογότυπο, συμβολίζοντας το ταξίδι και την εξερεύνηση που συνδέονται στενά με το METAXA”.

Παράγκα Revolution – 21 χρόνια πριν…

 

Έχουν περάσει 21 χρόνια από τότε που το Κτήμα Κυρ-Γιάννη λανσάρισε το κρασί «Παράγκα» στην ελληνική αγορά. Μετά από 21 σοδειές επιτυχημένης κυκλοφορίας, το Κτήμα κυκλοφορεί ένα νέο, επετειακό προϊόν, προς τιμήν όλων εκείνων που επιλέγουν την «Παράγκα» όλα αυτά τα χρόνια. Πρόκειται για το κρασί «Παράγκα Revolution» εσοδείας 2019. Με αφορμή την κυκλοφορία της επετειακής έκδοσης, οι άνθρωποι της Κυρ-Γιάννη κάνουν μια αναδρομή στις αναμνήσεις που σχηματίστηκαν 21 χρόνια πριν.

Συλλεκτικό Αποκριάτικο ρόφημα από τα Coffee Island

Η αγαπημένη περίοδος των Αποκριών, αποτέλεσε πηγή έμπνευσης για την Coffee Island που φέτος «ντύνει» το ποτήρι της και μας καλεί να μπούμε στο ρυθμό του “Μπαμ Μπο Λέϊο, βάζοντας το γευστικό twist και τη χαρά στις φετινές, διαφορετικές, Απόκριες. Η ομάδα των δραστήριων Coffee Explorers έχει ετοιμάσει όλα τα απαραίτητα για να μπεις στο κλίμα του καρναβαλιού. Αρχικά ένας limited Confetti Blend δημιουργήθηκε με έμπνευση αυτή τη χρωματιστή περίοδο του χρόνου που αποτελεί και τη βάση για τα δύο από τα τρία μοναδικά seasonal ροφήματα του Espresso BarΤο λαχταριστό Confetti Latte με topping σαντιγί & σιρόπι φουντουκιού, πασπαλισμένο με τριμμένο φουντούκι και χρωματιστή τρούφα καθώς και την κρύα εκδοχή του σε Confetti Freddo Cappuccino με φυτική κρέμα ενώ την καρναβαλική γευστική παλέτα συμπληρώνει η μοναδική Confetti Chocolate που σερβίρεται με τον ίδιο απολαυστικό συνδυασμό σαντιγί-φουντούκι-τρούφα!

 

Οι εκπλήξεις δεν σταματούν εδώ όμως. Καρναβάλι σημαίνει κέφι, χρώμα, δραστηριότητα γι’ αυτό και η Coffee Island δημιούργησε το www.coffeeisland.gr/carnival, ένα digital καρναβαλικό περιβάλλον, γεμάτο με ιδέες για να ζήσεις την εμπειρία του καρναβαλιού στο σπίτι.

 

To Mr-Green.gr χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει τη διαδικτυακή εμπειρία σας. Διαβάστε περισσότερα...

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close